maandag 3 mei 2010

Eén foto zegt meer dan 1.000 woorden

Beste trouwe lezers,

Natuurlijk hadden jullie verwacht dat hier een verslag zou staan over vandaag. Dat verslag komt er ook zeer zeker, alleen zijn wij heel erg moe van een lange, te gekke dag.

Om jullie niet helemaal teleur te stellen, wil ik alvast één foto met jullie delen. Volgens mij geeft deze foto exact weer hoe de stemming vandaag was :-)

IMG_3026

The Blues Sisters

Benieuwd naar het verhaal achter deze foto ? Geduld is een schone zaak en jullie geduld zal worden beloond :-) 

7 opmerkingen:

Agnes zei

Nou dat mag ik hopen.... Ik dacht jeetje,Robert-Jan en geen verslag en nu begin jij ook al,maar goed, ik ben geduldig. Het komt dus nog....(na een nachtje slapen,jaja)Gr (o)ma Agnes

famscheepensgoesorlando zei

kom net van robert jan af en voor jullie geld hetzelfde...het is je vergeven ik weet hoeveel werkt het is....dus we zien het wel verschijnen...trouwens wel een super foto
groetjes marij

Rick, Sunshine State zei

Nou dan wacht ik maar geduldig af, jullie hebben tenslotte vakantie !!
Neem het ervan !!

Teleton zei

De zusjes moeten nog wel een hoedje op......

Agnes zei

tjonge jonge wat slapen jullie lang uit!!!!!!!!!!!!!! Robert-Jan zijn verslag al lang gelezen... en die van jullie ??? haha

Alex zei

kijk, het verhaal achter de foto is al verklapt door Robert-Jan op zijn weblog ;-) Jullie hebben wel een leuke 1e dag gehad !

Agnes zei

nou jaaaaaaaaaaaaaaaaa al 3dagen lopen jullie achter haha (leven jullie nog????)