vrijdag 30 oktober 2009

Een plan zonder uitvoering is als een droom

--------------------------------------------------------------------------

Een uitvoering zonder plan is als een nachtmerrie !

---------------------------------------------------------------------------

De mensen die onze blogs al wat langer volgen, weten dat ik altijd ruim van te voren een planning maak met wat we gaan doen tijdens de vakantie. Deze keer is het niet veel anders. Gisterenavond heb ik samen met Lex een eerste opzet gemaakt. Als wij aan Springbreak 2010 denken dan denken wij aan:

Dag 1 (zo 2/5):

Reisdag

Dag 2 (ma 3/5):

Ontbijt met de prinsessen in Noorwegen, onze Disney vrienden a big hug geven in de Character Spot en natuurlijk Soarin’. Daarna lekker even afkoelen in het zwembad bij het hotel. Nadat we zijn afgekoeld gaan we op jacht naar een nieuw golfset voor Lex. Ja, ja, het gaat toch gebeuren !

Dag 3 (di 4/5):

Vandaag denken we aan Magic Kingdom. Natuurlijk gaan we naar Space Mountain en wie weet gaan de kids er nu ook in. Na de parade pakken we de boot naar Disney's Polynesian Resort alwaar we hopen te kunnen aanschuiven bij Disney's Spirit of Aloha Show.

Dag 4 (woe 5/5):

De hoogste tijd om even een dagje rustig aan te doen. Het is tenslotte vakantie. Dit zal waarschijnlijk een dagje worden met lekker veel zwemmen. Lex wil natuurlijk zijn nieuwe golfclubs testen (R-J loop je een rondje mee ?) en daarna de dag afsluiten in Rainforest Café met lekkere paella. Zelf kijk ik al uit naar het toetje: Sparkling Vulcano

Dag 5 (do 6/5):

Vandaag gaan we naar het dierenrijk van Disney; Disney’s Animal Kingdom. En wederom gaan we proberen om te ontbijten met Donald en zijn vriendjes. Zal het deze vakantie lukken ?

Dag 6 (vrij 7/5):

Vandaag gaan we onze vrienden van Toy Story, Cars & Starwars opzoeken in Disney’s Hollywood Studios.

Dag 7 (za 8/5):

Dit lijkt ons een ideale dag om lekker te zwemmen en wat te gaan shoppen. Alhoewel ik vrees dat het in de shoppingmalls wel druk zal zijn met papa’s en kindjes die nog even op de valreep op zoek zijn naar een kado voor de mama’s van deze wereld……… We zien het wel.

Dag 8, MOEDERDAG (zo 9/5):

Ik laat me verrassen, maar natuurlijk heb ik al wel laten doorschemeren hoe ik moederdag 2010 voor me zie. Wordt het een ontbijtje op bed ? Gaan we genieten van een heerlijke high tea in Disney’s Grand Floridian ? Sluiten we de dag af bij Paradiso 37 ? We zullen het zien :-)

Dag 9 (ma 10/5):

Vandaag is het een klein beetje papa dag. Lex wil graag nog een keertje golfen (G-J loop je een rondje mee ?) en de kids en ik zullen ons prima vermaken aan het zwembad of in 1 van de waterparken. Lekker relaxen dus. Aan het eind van de middag vertrekken we naar Magic Kingdom om lekker te gaan eten bij Pooh en zijn vriendjes. ‘s Avonds kijken we natuurlijk naar Spectromagic en naar Wishes.

Dag 10 (di 11/5):

Even geen parken vandaag. Vandaag willen we gaan resort hoppen. We beginnen in Animal Kingdom Lodge om daar naar de diertjes te kijken en te genieten van een lekker ontbijtje bij Boma.

Daarna hoppen we naar Disney’s Boardwalk en zullen gaan we voor de Kitchen Sink bij de Beaches & Cream Soda Shop.

We sluiten de dag af in Disney’s Caribbean Beach Resort met een diner bij Shutters at Old Port Royale. Hier hebben Lex en ik 10 jaar geleden gegeten en het leek ons heel leuk om hier nu met onze spookjes naar toe te gaan.

 

Dag 11 (woe 12/5):

Het is al weer bijna tijd om naar huis te gaan. Maar daar denken we vandaag nog niet aan. Nee, vandaag gaan we naar Epcot ! We doen het rustig aan en tegen het middaguur gaan we naar ons favoriete park. Natuurlijk gaan we weer proberen of we bij Le Cellier kunnen eten. De dag sluiten we af met Illuminations.

Dag 12 (do 13/5):

Onze laatste dag en daar gaan we van genieten in Disney’s Hollywood Studios. We beginnen de dag weer lekker relaxed aan het zwembad en vertrekken vroeg in de middag naar de Studios. We gaan smikkelen en smullen bij Hollywood Brown & Derby en sluiten Springbreak 2010 af met Fantasmic ! Nu maar hopen dat Disney besluit om die avond ook daadwerkelijk Fantasmic in te plannen :-)

Dag 13 (vrij 14/5):

Het zit er op. Tijd om naar huis te gaan :-(

 

Natuurlijk zullen er best nog wat aanpassingen komen op deze planning maar dat maakt niet uit. Wij hebben nu al ontzettend veel zin in Springbreak 2010. Nog 184 nachtjes slapen en dan is het zo ver !

 

2 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Goed bezig hoor ! Planning ziet er erg goed gebalanceerd uit, moet ik zeggen. Vooral de foto's van de restaurants (sommige waar ik nooit van gehoord heb).

En eindelijk een nieuwe set, wordt tijd ! Ben erg benieuwd wat het gaat worden in ieder geval ;-) ! En natuurlijk loop ik een rondje mee; je eerste ronde met nieuwe set gaat volgens mij nooit zo goed, dus kan ik misschien eindelijk eens een keertje winnen !

Nancy zei

Ha die Patrice,
UIteraard ziet het er weer super uit!!

Vergeet je niet dat wij ook nog ergens rondhobbelen.....ha ha, komt vanzelf goed!!

XX Nancy