zondag 25 april 2010

We zijn aan vakantie toe

Wat een maand hebben we achter de rug zeg. Op 2 april, exact 1 maand voor vertrek, zei ik nog tegen manlief: "Wat zal ik de komende maand eens gaan doen ? Ik ben er eigenlijk wel klaar voor om op vakantie te gaan." Helaas werden mijn woorden nog geen 24 uur later gelogenstraft en volgden de meest hectische weken sinds jaren voor ons.

Nu de rust een beetje is wedergekeerd in huize Tinnetam moet ik bekennen dat de vakantiestress op de loer ligt. Zo stiekem aan zijn er toch nog wel wat dingetjes aan het to-do lijstje toegevoegd. Maar dat gaat vast allemaal op tijd goed komen.

De belangrijkste dingen zijn geregeld. Lex heeft een nieuw paspoort, zijn ESTA is aangevraagd en goedgekeurd. De Disney entreekaartjes werden na enige vertraging afgelopen donderdag afgeleverd. Trouwens wel de $ 29,- voor express delivery terug gekregen van Undercovertourist. De reispapieren liggen klaar en de zomer kleding is uitgezocht. Kortom een kwestie van in de koffers doen en gaan ! Mijn telefoon / mp3 speler is helemaal up to date met de nieuwste muziek en er liggen volop boeken klaar voor in het vliegtuig. Mijn blonde haardjes zijn nog een klein tikkie blonder gemaakt, de nageltjes zijn professioneel verzorgd dus eigenlijk zijn we helemaal klaar voor vertrek......

Tja dat ik nog steeds geen TGM dagindeling van de parken heb, ach dat overleven we ook wel weer. De achtertuin zou eigenlijk nog wel wat aandacht verdienen, maar ach, de vakantiepret zal er niet minder om zijn als we dat een paar weekjes uitstellen.  Zo zijn er nog wel een paar klusjes te bedenken, maar als die niet voor de vakantie gebeuren, dan is er geen man over boord. We zien het wel.

Nog een klein weekje en dan is het zo ver. En oh wat hebben we er zin in ! Op zaterdag 1 mei brengen we eerst Chester naar zijn logeeradres om daarna rustig richting Noord-Holland te vertrekken. Volgende week zondag zijn we rond dit tijdstip in Chicago en staan we in de rij van Immigrations. We kunnen haast niet wachten.

Mijn volgende blog post zal, tenzij er voor die tijd nog spannende dingen te melden zijn, dan ook vanuit Orlando komen. Tussentijds zal ik proberen wat twitter berichtjes achter te laten.

Iedereen die tijdens de komende weken ook die kant op gaat; "Have fun in the sun !" Natuurlijk wensen we ook de thuisblijvers een paar te gekke weken toe en heel veel leesplezier met alle weblogs die er gaan volgen de komende weken.

See you all in Orlando !

10 opmerkingen:

Rick, Sunshine State zei

wij gaan jullie een enorm leuke vakantie toe vieren. Wij zitten tussen de thuisblijvers, en hopen een vleugje Orlando op te kunnen snuiven.:-)

Een goede reis naar Orlando en een top verblijf !!

Rick en Mandy

Nancy zei

Ook wij tellen met jullie mee af.....lekker hoor!!
Even alle stress achter jullie laten en genieten met een grote G!

See you in Orlando!!

X

Robert-Jan en Yvonne zei

We hebben inderdaad wat van de hectiek meegekregen, maar met nog maar een paar nachtjes te gaan, gaat dat helemaal goedkomen !

See you too in Orlando !

Teleton zei

Dat wordt wat met die Dutch Invasion straks. Weken hebben we niet op ons woorden hoeven letten. Straks kan er zo maar een van de vele forumleden/bloggers/lezers achter ons staan, misschien jullie wel?

Gezellig hoor, kom er maar bij want hier brandt de zon!

famscheepensgoesorlando zei

hoi patricia
ik wens jullie alvast een super mooie goede reis zonder struikelblokken...en daar in dat heerlijke orlando een geweldigge vakantie...en als je het niet erg vind volg ik je op de voet ;-))
groetjes marij

arianne zei

Heel veel plezier, zo te lezen heb je het verdient. Geniet ervan!
En natuurlijk lezen we jullie avonturen om lekker mee te genieten.

groetjes Arianne

famscheepensgoesorlando zei

nog een keer proberen...en jah hoor gelukt....fijne vakantie
groetjes marij

Karen aka cloggie68 zei

Ik wil die koffer!! Die is echt gaaf zeg. Wij zijn ook druk aan het pakken maar moeten nog een paar daagjes werken... zaterdag zijn we 'on the move' en gaan we om 2 uur de lucht in! Fijne vakantie!

Martine zei

Ook een waanzinnige vakantie toegewenst van mij.
Ik ga jullie ook proberen bijna "live"te volgen ;)

Groetjes,
Martine

Alex zei

Hoi Patricia, ook jullie weblog heb ik vanavond helemaal bijgelezen. Een hele fijne vakantie en ik ga jullie volgen

Gr. Alex