zaterdag 23 januari 2010

Double Digit Dance

Vandaag was een hele speciale dag. Vandaag hebben we de "Double Digit Dance" gedaan. Over 99 dagen zitten we in het vliegtuig naar Orlando !

Op 7 oktober 2009 zijn we begonnen met aftellen. Op dat moment stonden er nog 207 dagen op de teller en ineens zijn dat er nog maar 99 !

Het begint op te schieten en om dat visueel te maken, heb ik weer zitten knutselen. Vanaf nu wordt er weer dagelijks een dag weg gestreept van de kalender. Of in ons geval een blaadje van de kalender omgedraaid.

We hebben er zin in !

Aftellen tot 2 mei 2010

4 opmerkingen:

Robert-Jan en Yvonne zei

Jemig, je bent echt weer erg goed bezig geweest zeg ! Je blog ziet er ook weer supermooi uit ;-) ! Daar is weer wat tijd in gaan zitten (in beide vermoed ik zo) ...

Maar de absoluut de moeite waard geweest; en vanaf nu dus lekker terugtellen !

Marjolein zei

Jeetje patrice,wat crea weer,petje af hoor!!

Schiet igg al lekker op.
groetjes,Lein

H(EL)EEN zei

Hi Patricia,

Wat een leuk blog heb je zeg. En je bent ook zeer creatief. Heb je dit achtergrond zelf gemaakt? Ik ben zelf ook op zoek naar een Generator maar degene die ik heb gehad voldeden niet. Hoe heb jij dit ontworpen?

Leuk programma hebben jullie ook. en zeker het hotel. ik heb ff gekeken maar in onze periade is ie al volgeboekt. Ziet er fantastisch uit.

Groetjes,
Tiggergirl(Heleen)

Patrice zei

Hoi Heleen,

Dank, dank, dank.

Ik heb deze achtergrond zelf gemaakt. Of eigenlijk heb ik de hele originele layout zelf omgebouwd. De achtergrond heb ik met een fotobewerkingsprogramma gemaakt en vervolgens passen en meten om de Mickey's goed op het blog te krijgen :-)

Er zijn heel wat uurtjes in gaan zitten, maar ik ben er blij mee.

Jammer dat Hilton Bonnet Creek vol zit tijdens jullie vakantie. Ik zal er een uitgebreide recentie over schrijven dan kun je toch een beetje meegenieten.

Greetz,
Patrice