donderdag 8 oktober 2009

Meet the Castmembers

Alexander:Alexander

Alexander, ook wel Lex genoemd, is besmet geraakt met het Orlando virus in 1999. In dat jaar ging hij voor het eerst met mij naar Orlando en heeft sinds dien aardig zijn weg gevonden in Orlando en natuurlijk ook in Walt Disney World. Springbreak 2010 wordt zijn 9e trip naar Orlando.

Patricia: IMG_0362 (2)

In 1995 liep ik voor het eerst over Mainstreet USA in Walt Disney World. Ik was meteen verkocht. Springbreak 2010 wordt mijn 11e trip naar Orlando. Als hoofd vakantieplanning ben ik iedere keer weer op zoek naar dingen die we nog nooit gedaan hebben in Orlando. Inmiddels is dat een hele uitdaging geworden, maar volgens mij gaat het me ook dit keer weer lukken.

Merel:IMG_0769

Merel’s eerste bezoek aan Orlando was in 2004. Tijdens orkaan Frances vierde ze haar 2e verjaardag. In 2009, 5 jaar later hebben we het over gedaan en werd er een echte Halloween Party voor haar gegeven. Speciaal voor haar hadden we het feest omgedoopt in  “Merel’s Not So Scary Halloween Party” :-) Springbreak 2010 wordt Merel’s 6e trip naar Orlando.

Fleming:Fleming

Fleming vierde zijn 1e verjaardag in 2004 in Orlando of zoals wij zeggen: “bij Mickey”. Afgelopen zomer, tijdens zijn 5e trip naar Orlando, vierde hij al weer zijn 6e verjaardag bij Mickey. Kleine kindjes worden groot en vinden het nog steeds leuk om helemaal op te gaan in de magie van Disney.

The castmembers:

M082909_00_3814

Geen opmerkingen: