zondag 20 december 2009

Happy Holidays

De laatste dagen van 2009 zijn al weer aangebroken. Het is een mooi vakantiejaar geweest. We hebben weer heerlijk mogen genieten van Mickey en zijn vriendjes. Shamu heeft ons weer lekker nat gespetterd en we hebben zelfs met Nathalie, de dolfijn, mogen zwemmen. En niet te vergeten de lancering van de shuttle hebben we vanuit ons appartement live meegemaakt. En natuurlijk denken we ook nog vaak terug aan de verjaardagen van de kids met als afsluiting Mickey’s or Merel’s Not so Scary Halloween Party. Het is een mooi vakantiejaar om op terug te kijken.

Zoals jullie hebben gemerkt zijn de voorbereidingen voor een nieuw vakantiejaar al weer in volle gang. Als de dollar nog even mee wil werken gaat ook 2010 weer een te gek jaar worden met in ieder geval 1 vakantie in de States voor ons.

Met een beetje geluk gaat “Bing, I’m dreaming of a white christmas” z’n wens uit komen dit jaar en hoeven we niet naar Mainstreet USA voor een witte kerst.  De sneeuw ligt er al dus wensen wij vanuit een wit Zeeland iedereen;

Hele fijne kerstdagen en een magisch 2010 !

3 opmerkingen:

jesmee zei

leuk gedaan ,mooi liedje fijne dagen en alle goeds voor het nieuwe jaar pa en ma

Robert-Jan en Yvonne zei

Ik schrok me rot toen ineens keihard de muziek ging spelen ;-) ! Maar wel toepasselijk natuurlijk, al had ik er even niet op gerekend.

Ook hele fijne dagen voor jullie (en wij zullen helpen er 'fijne dagen' van te maken) en een GEWELDIG 2010 ! Wij duimen mee om jullie 2010 wens uit te laten komen !

arianne zei

Ik had de zelfde reactie als robbert jan. (ik ben gek op dit liedje, dus een leuke verrassing).
Nu kan ik het ook gewoon op mijn werk opzetten :-))
Ook wij wensen jullie hele gezellige dagen en een goed uiteinde om een super start voor 2010 te maken.

groetjes Arianne