zondag 21 februari 2010

Even bijkletsen

Het is al weer een tijdje stil op mijn blog. Ondanks dat zijn er wel wat dingetjes veranderd / aangepast. Even bijkletsen dus.

Zoals jullie zien is er al weer een nieuwe lay-out. De oorspronkelijke lay-out verdween af en toe spontaan vanaf mijn blog. De 2e lay-out vond ik niet echt super. Dus ben ik zelf maar gaan knutselen en daar kwam na een paar uurtjes puzzelen deze lay-out uit. Drie maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen.

Gedurende de afgelopen weken heb ik ook nog een aantal restaurants geboekt. De lijst zoals vermeld in mijn berichtje "smikkelen en smullen" is up to date, maar voor de volledigheid toch nog even de wijzigingen.

Op 9 mei (Moederdag) gaan we 's avonds eten bij Garden Grove. Dit restaurant bevindt zich in het Walt Disney World Swan hotel. Met een beetje geluk komen Pluto en Goofy ook nog even langs om dit diner extra Disney magie te geven. Met het speciale Mothersday Menu zal het vast en zeker een lekker diner worden.

Voor 11 mei stond oorspronkelijk Shutter's op het programma. Nadat ik echter het menu nog eens had bekeken, had ik niet het idee dat ik daar de kids een plezier mee zou doen. Omdat dit diner ons  "celebrate our 10th anniversary dinner" is, wilde ik er toch iets speciaals van maken.  Ineens dacht ik aan Cinderella's Happily Ever After Dinner in 1900 Park Fare, Grand Floridian.  Hup snel even online om the checken en jawel hoor op 11 mei hadden ze nog een plaatsje voor ons.

1900 Park Fare - dining room by bigbrian-nc.

Op 14 mei is het tijd om naar huis te gaan. We kunnen natuurlijk niet vertrekken zonder persoonlijk afscheid te hebben genomen van Mickey. Deze dag gaan dan ook nog even lekker ontbijten bij Mickey, Pluto, Lilo & Stitch in Ohana. Hier hebben we in 2008 al een keertje gegeten en als ik er aan denk, proef ik de smaak van de lekkere jus d' orange nog. Inmiddels ben ik er achter wat er in die lekkere jus zit: Pineapple, Orange, & Guava

POG Juice

Jammie, jammie POG juice

Verder hebben Lex en ik nog eens kritisch naar de planning gekeken en wat aanpassingen gedaan. Zo zal Lex op maandag 3/5 met MattRob op jacht gaan naar een nieuw golfset. Yvonne en ik maken er een echte meidendag van......... wij gaan lekker shoppen. Onze mannen mogen onze spookjes vermaken want de meiden hebben nog heel wat rustige uurtjes tegoed ;-)

Tijdens de komende weken zullen er vast nog wel wat wijzigingen in de planning komen. Dus houd het kopje "Wat staat er op het programma ?" in de gaten en je weet precies waar je ons kunt vinden of juist hoe je ons kunt ontlopen :-)

Nog 70 dagen en dan is het zo ver, dan is het voor ons weer Mickey time !

4 opmerkingen:

Teleton zei

Leuke plannen! Als je op 8 mei in Epcot bent, kan je Davy Jones van de Monkees zien optreden. Ook al hou je er niet van, is het misschien toch leuk om naar de 'oudere Amerikaanse Daydream believers' te kijken die even vergeten dat ze veertig jaar ouder zijn geworden..

Rick, Sunshine State zei

Mooie layout hoor Patricia.
De plannen zien er goed uit.

Robert-Jan en Yvonne zei

Blog ziet er weer prima uit ;-) ! En die planning, gingen Lex en ik nou niet 2 dagen golfen, ipv jij met Yvonne op stap ?

arianne zei

Ziet er goed uit! Nu mogen jullie weer af gaan tellen.
Ik ben heel benieuwd naar de high tea, ik denk dat wij die ook maar gaan inplannen. Aflassen kan altijd nog!
Veel plezier met plannen. Jullie kennende zal er nog wel eens wat veranderen. En lekker shoppen, meiden onder elkaar leuk hoor.

groetjes arianne